пʼятницю, 28 травня 2010 р.

Мене тут сьогодні намагалися совратити

Гукали бути дистриб... ну короче косметику продавати. Я собі оце уявила - я, людина яка до цих усих каляк-маляк ставлюся більш ніж спокійно, розповідаю про переваги новітніх засобів догляду за шкірою. Кому розповідаю? ну збираю в ньюз-румі в благодарну дівчачу публіку... подивилася я на ті їхні красіві журнали - срібний дирехтор, рубіновий, історії успіху - з виховательки до неймовірних висот у бізнесі. Найбільше сподобався арумент, який барішня застосувала, коли я двічі сказалі - ні, мовляв це не моє, - Я на вас стільки часу витратила.... Аргумент маніпулятивний чистої води - я її ні про що не просила. Смішно, да. Короче, не буду я косметику вам штовхать. Парфум один да, сподобався, але грати в ці ігри его - хай Бог милує!

Немає коментарів:

Дописати коментар